Tuesday, January 11, 2011

Hei,

täna oli meil jälle vaba päev, mille sisustasime spordiga. Hommikul aknast välja vaadates ei olnud ilm just kõige parem - vaevu oli vastasmaja udumassist näha. Aga päeva me raisku lasta ei tahtnud ning seega läksime mäele. Seadsime end kella 10:15 suusabussi peale, kuid jäime sellest napilt maha. Kuna see oli viimane suusabuss meie maja lähedalt bussipeatusest, pidime alla orgu jalutama ning sealt bussi peale minema. Jõudsime kella 10:33se bussi peale ning kolmveerand 11 istusime gondlisse ning suundusime mäkke. Lootsime end ehk on ilmaga samuti nagu varem - vaid org on udus ning mäel on sinine taevas ning päike paistab. Ja nii oligi, mäel oli super ilm. Sõitsime niisama ringi ning kella 12 paiku otsustasime Eggkalmi sõita ( See on üks teine keskus, kuid sinna saab mööda nõlvu sõita). Kahte keskust ühendav rada on umbes 10km pikk ning väga lahe! Kohale jõudes sõitsime veidi seal ning tegime mäel trahteris ka väikese joogipausi. Peale seda hakkasime tagasi kodumäele sõitma ning kohale jõudes oligi aeg juba niipalju, et oli aeg bussi peale minna. Viimasel laskumisel suutsin ma päris õnnetult kukkuda, õnneks kiiver ja seljakaitse hoidsid hullema ära. Alaselg tsipa valutab, kuid midagi väga hullu ei juhtunud. Koju jõudes saime natuke puhata ning kella viieks läks Rita tööle. Käime praegusel rahulikul ajal kordamööda iga päev tunnike tööl, et suusahooldusi teha. Vot, nüüd istungi siin arvutis, söön šokolaadikreemiga saia,blogin ning plaanin uinakut teha.